WG: A Professional Invitation from Marquis Who's Who

Title: Who's Who in Science and Engineering

Liebe Fachkolleginnen und -kollegen,

an mich ist die Frage gestellt worden, ob dieses Werk seriös ist.
Leider kann ich das nicht beantworten. Hat jemand von Ihnen Erfahrung
damit und kann mir ihr/sein Urteil mitteilen?

Besten Dank im voraus!

Kerstin Ochudlo-Höbing

Fraunhofer-Institut für
Materialfluss und Logistik
Leitung der Institutsbibliothek
Joseph-von-Fraunhofer-Str. 2-4
44227 Dortmund
Germany
Fon: ++ / 49 / (0) 231 / 97 43- 153
Fax: ++ / 49 / (0) 231 / 97 43- 553
e-mail hoebing _at__ iml.fraunhofer.de
<http://www.iml.fraunhofer.de>

Dear  XXXX

It is my pleasure to inform you that you are being considered for inclusion in the upcoming 7th Edition of Who's Who in Science and Engineering®, which is scheduled for publication in June, 2003.