Aufsatz NY-Times, Digital learning laboratories in College libs

Lieber Herr Schaarwächter,
nfgd. Beitrag aus der New York Times ist sicherlich für
InetBib-Leser-Interessant. Leider kann ich nur Headlines lesen, weil ich
kein NYT Abo besitze.  Irgend ein Inet-Bibler hat aber sicherlich eins.
Frdl. Grüße
Vera Münch

College Libraries Set Aside Books in a Digital Age
<http://www.nytimes.com/2005/05/14/education/14library.html?th&emc=th>
By RALPH BLUMENTHAL
Books are being cleared away to make room for digital learning
laboratories, a phenomenon that is transforming research and study on
campuses around the country.
--
Vera Münch
PR+TEXTE