AW: [InetBib] [TT] Europäische Digitale Bibliothek

Hallo liebe Diskutanten,

hier steht es doch ganz eindeutig:

"Browser support

This website currently supports Internet Explorer 6.0+, Firefox 1.0.2+ and
Mozilla 1.7.8 (Netscape 7.2+).

Opera does not support xml/xsl transformations via script and therefore
cannot display this portal properly. Please contact the vendor to encourage
them to support this technology.

On the Mac platform Firefox 1.0.2+ and Mozilla 1.7.8 (Netscape 7.2+) are
supported."

n.b. - Mir ist weder der IE noch Firefox abgestüzt.

Manfred Nottebrock