Re: [InetBib] Link-Anfrage

Lieber Herr Hessling,

hier die links:

http://oi.uchicago.edu/research/pubs/epi.html
(Oriental Institute, Chicago)

http://www.etana.org/abzu/abzu-search.pl  (viele Originaltexte, Lane etc.)

All of ASOR's periodicals are available online.  For details see:
http://ancientworldonline.blogspot.com/2009/03/asor-journals-in-jstor.html
(Alle Zeitschriften der American Schools of Oriental Research),

darunter:
The Annual of the American Schools of Oriental Research, 1922-2005 [Three year moving wall] The Annual of the American School of Oriental Research in Jerusalem, 1919-1921 Bulletin of the American Schools of Oriental Research, 1921-2005 [Three year moving wall]
Bulletin of the American School of Oriental Research in Jerusalem, 1919-1921
Bulletin of the American Schools of Oriental Research. Supplementary Studies 1945-1991
Journal of Cuneiform Studies, 1947-2005 [Three year moving wall]
Near Eastern Archaeology, 1998-2005 [Three year moving wall]
The Biblical Archaeologist, 1938-1997
The ASOR Newsletter is available in open access format from Volume 46, Number 1, Spring 1996 - Present

Beste Grüße,

Andrea M. Ulshöfer

Kai Hessling schrieb:
Liebe Liste,

vor kurzem hatte jemand hier einen Link gepostet. Es handelt sich um eine Seite mit Open Access Material besonders zur Orientalistik (als Ergaenzung zu einer Liste, die Herr Graf gepostet hatte). Ich finde diese Link nicht mehr im Archiv von Inetbib und hatte ihn dummerweise nicht als Bookmark gespeichert. Wenn diese(r) jemand mir den Link noch mal schicken wuerde - schukran dschazilan :-)