[InetBib] Survey on digitization and management of digital collections / Umfrage zu Digitalisierung und Verwaltung digitaler Sammlungen

English version below <<<

Mehrfachempfang bitte ich zu entschuldigen.

Sehr geehrte Damen und Herren,

im Rahmen meiner Masterarbeit mit dem Titel "Digitalisierung on Demand"
führe ich eine Umfrage zum Thema Digitalisierung und zur Verwaltung
digitaler Sammlungen in Kultureinrichtungen durch.
Falls Sie sich mit den genannten Themen beschäftigen, wäre ich für eine
Beantwortung meiner Umfrage sehr dankbar.

Die Umfrage wird 10-15 Minuten in Anspruch nehmen.

Bitte klicken Sie auf den folgenden Link, um an der Umfrage teilzunehmen.

http://www.q-set.de/q-set.php?sCode=PHJYCPCJEANU

Mit freundlichen Grüßen

Torben Lindemann

Archivar (B.A.)

Fachhochschule Potsdam

Please excuse multiple postings

Dear Sir or Madam,

I am conducting an online survey in the context of my master thesis. It is
concerned with digitization and the management of digital
collections in cultural heritage organizations under the title
"digitization on demand". In case that you are dealing with these topics
in your profession, I would be very grateful for your participation in my
survey.

The survey will take 10-15 minutes.

Please click on the following link to complete the survey:

http://www.q-set.de/q-set.php?sCode=PHJYCPCJEANU

Thank you very much.

Best regards,

Torben Lindemann