RE: Mögl., Praktikum in Bibliothek zu absolvieren?

Dear Christinav,

Check our website ww.oidmg.org. We offer bibliotheksPraktikum. We are a
German library in Beirut -Lebanon if interested please send me your CV.

S. Y.

Dina

Dina Banna
Librarian
Orient Institut Der Deutschen Morgenlaendischen Gesellschaft
Bibliothek Beirut (German Institute for Oriental Studies / Library <Beirut>)
Rue Hussein Beyhum (Zokak al-Blat)
P.O. Box. 11 - 29 88 Riad  el-Solh  Beirut 11 07 21 20
Beirut - Lebanon
Tel.: + 961 - 1 - 37 65 98 / 37 29 40 / 36 05 99 Ext. 116
Fax: + 961 - 1 - 37 65 99
email oib-bib _at__ oidmg.org
www.oidmg.org